گروه انتشاراتی ققنوس | ورود «ماری که ماندنی شد»به کتابفروشیها/قصه نگهداری از مار در خانه
 

ورود «ماری که ماندنی شد»به کتابفروشیها/قصه نگهداری از مار در خانه

منبع خبر:خبرگزاری مهر 

شنبه 11 تیر 1401

.......................................................................................

 

 

کتاب داستانی «ماری که ماندنی شد» نوشته جولیا دانلدسون با ترجمه شایسته ابراهیمی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب داستانی «ماری که ماندنی شد» نوشته جولیا دانلدسون به‌تازگی با ترجمه شایسته ابراهیمی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۱۲ توسط انتشارات برینگتون منتشر شده است.

این‌داستان درباره دختربچه‌ای به‌نام پُلی است که دوست دارد در خانه، حیوانات خانگی نگه دارد. او به مادرش اصرار می‌کند برایش یک‌مار خانگی بخرد که فقط در ایام تعطیلات او را داشته باشد. اصل قضیه این است که پُلی عاشق حیوانات است. اوقرار است در تعطیلات ازدوتا خوکچه هندی، یک پرنده و کلی ماهی قرمز مراقبت کند و به عقیده مادر همین‌ها برایش کافی است، ولی خب این باعث نمی‌شود پُلی دلش حیوانات خانگی بیشتری نخواهد. به همین‌دلیل است که پای مار به خانه‌شان باز می‌شود.

کتاب پیش‌رو ۷ فصل دارد که عناوین‌شان به‌ترتیب عبارت‌اند از: تعطیلات حیوانات خانگی، مار ساکت، پرنده تقلیدکار، جستجو، حیوانات خانگی موزیکال، اوووئک!...اوووئک!، جینی با موهای قهوه‌ای روشن.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

یک‌روز پُلی و مامان صبحانه می‌خوردند که تلفن زنگ خورد. مامان آهی کشید. پُلی گفت: «من جواب می‌دهم.»

گوشی را برداشت و گفت: «بفرمایید...»

اما انگار کسی آن‌طرف خط نبود.

آن‌ها دوباره صدای زنگ تلفن را شنیدند.

دیرررینگ _ دیررینگ...

چارلی بود.

پلی خندید، ولی مامان گفت: «اصلا خنده‌دار نبود!»

سپس قفس چارلی را به اتاق نشیمن برد.

فردای آن‌روز، پلی توی حیاط و کنار خوکچه‌ها بود که پستچی آمد و دوتا کارت پستال برایش آورد. یکی از کارت‌ها از طرف خانم مَک‌نِیر بود: عکسی از یک هنرمند اسپانیایی با لباسی بسیار زیبا.

پلی کارت‌پستال را به اتاق نشیمن برد و به چارلی نشان داد. او به دختری که در عکس روبه‌رویش بود خیره شد و گفت:‌ «پسر خوشگل!»

این‌کتاب با ۸۶ صفحه مصور، شمارگان ۷۷۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

Leave your comment
Newsletter