گروه انتشاراتی ققنوس | رها مثل آفتاب
 
28,000 تومان
دانلود خلاصه کتاب

رها مثل آفتاب

مشخصات کتاب
نویسنده کریستینا کیلبورن
مترجم شقایق قندهاری
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 280
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
سال نشر 1398
موضوع داستان‌های انگلیسی
نوع کاغذ بالکی
وزن 205
شابک 978-600-391-060-7
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/رها-مثل-آفتاب.PDF
تولید کننده آفرینگان
مقدمه و اطلاعات کتاب

کاترینا، و سه خواهرش، مادر و ناپدری­ بی­توجه­ و سهل­انگاری دارند که سرپرست­های مناسبی برای نگهداری از چهار دخترشان نیستند. سرانجام یکی از همسایه­ها، که نگران این چهار خواهر کم سن وسال است، وضعیتشان را به پلیس گزارش می­دهد و چهار دختر را از خانه می­برند. مسئولان دخترها را به خانه­های پرورشگاهی زیادی منتقل می­کنند ولی نگهداری از چهار دختر کار سختی است و خواهرها هم راحت نیستند.

داستان از زبان کاترینا روایت می­شود؛ او خواهر دوم است و خیلی نگران است که رفتارهای عجیب خواهر بزرگش همه را خسته کند. اولش هر چهار خواهر پیش هم هستند ولی به خاطر مشکلاتی که پیش می­آید آن­ها را برای فرزندخواندگی نزد دو خانوادۀ مختلف می­فرستند، غافل از این­که با این کار شرایط خیلی پیچیده­تر می­شود. کاترینا فقط دلش می­خواهد آن­ها یک خانه و خانوادۀ ثابت و همیشگی داشته باشند.

آن­ها پنج سال از خانه­ای به خانۀ دیگر می­روند و ماجراهای مختلفی را از سر می‌گذرانند، تا اینکه زن و شوهری سرپرستی قانونی هر چهار خواهر را بر‌عهده می­گیرند. ولی کاترینا باز هم دلهره دارد چون می­داند خواهر بزرگش مثل همیشه بدقلقی می­کند. خیلی زمان می­برد تا بالاخره کاترینا بفهمد که پدرخوانده و مادرخوانده­شان آن­ها را با عشقی بی‌قید و شرط دوست دارند و دیگر لازم نیست نگران باشد که مبادا آن­ها را نزد خانوادۀ اصلی­اش برگردانند. اما علی رغم مهر و مراقبت پدر و مادر جدیدشان، اتفاقاتی می‌افتد که مسیر زندگی کاترینا را عوض می‌کند...

 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
برچسب های کتاب
خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده اند
عضویت در خبرنامه