گروه انتشاراتی ققنوس | کتاب صوتی جدید «ملت عشق» منتشر شد
 

کتاب صوتی جدید «ملت عشق» منتشر شد

مشاهده

منبع: خبرگزاری مهر

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸

.................................

به گزارش خبرنگار مهر،‌ کتاب صوتی رمان «ملت عشق» نوشته الف شفق نویسنده ترکیه‌ای با ترجمه ارسلان فصیحی که چند سال پیش توسط موسسه آوانامه و با همکاری انتشارات ققنوس عرضه شده بود، به‌تازگی با ارائه‌ای جدید منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نسخه پیشین این‌کتاب صوتی با صدای پروین محمدیان، تیرماه سال ۹۶ عرضه شده بود. در نسخه جدید این‌کتاب صوتی، از صدای گروهی از گویندگان بهره برده شده است. چاپ اول ترجمه فصیحی از این رمان فروردین سال ۹۴ منتشر شد و تا زمان عرضه اولین نسخه کتاب صوتی آن به چاپ سی و چهارم رسیده بود. نسخه مکتوب این‌کتاب در حال حاضر با چاپ صد و یکم و حجم ۵۱۲ صفحه توسط ققنوس عرضه می‌شود.

الف شفق نویسنده شناخته شده ترکیه ای در بازار نشر ایران، متولد سال ۱۹۷۱ در استراسبورگ فرانسه است. این نویسنده دارای مدرک کارشناسی روابط بین الملل و کارشناسی ارشد مطالعات زنان و دکترای علوم سیاسی است. او از سال ۹۴ تا ۹۷ دو کتاب نوشت و پس از اخذ مدرک دکترا به استانبول رفت و کتاب «آینه های شهر» را نوشت. «ملت عشق»، «من و استادم»، «مَحرم» و «اسکندر» از جمله آثار شناخته‌شده این نویسنده هستند. نسخه اصلی «ملت عشق» برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

اجرای جدید کتاب صوتی «ملت عشق» با خوانش احمد گنجی، شیما درخشش و ... با مدت‌زمان ۱۹ ساعت و ۵۴ دقیقه و قیمت ۲۶ هزار تومان عرضه شده است.

 

ثبت نظر درباره این نقد
عضویت در خبرنامه