گروه انتشاراتی ققنوس | معمای منحنی تب
 
38,000 تومان
دانلود خلاصه کتاب

معمای منحنی تب

مشخصات کتاب
نویسنده فریدریش گلاورز
مترجم کتایون سلطانی
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 343
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
سال نشر 1398
نوع کاغذ بالکی
وزن 279
شابک 978-622-620-901-14
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/mon.PDF
تولید کننده هیلا
مقدمه و اطلاعات کتاب

دو زن، یکی در بازل و دیگری در برن، به شکل عجیبی مرده‌اند. آیا خودکشی کرده‌اند یا به قتل رسیده‌اند؟ این منحنی تب چیست که به جان اشتودر افتاده است؟

کارآگاه اشتودر در پاریس از ماجرایی سراسر معمایی باخبر می‌شود، ردیابی‌هایش را در بازل و برن ادامه می‌دهد و، در پایان، راهی شمال آفریقا می‌شود تا در قرارگاه لژیونرها به گره‌گشایی یکی از پیچیده‌ترین معماهای جنایی بپردازد؛ وظیفه‌ای دشوار در سرزمینی به‌غایت بیگانه!

فریدریش گلاوزر در نوجوانی بارها از مدرسه اخراج شد، دانشگاه را بعد از گذراندن یک ترم رها کرد، چند بار در مراکز بازآموزی زندانی شد، دست به خودکشی زد، دو سال عضو لژیون خارجی فرانسه بود و در شمال آفریقا به سر برد و مدتی هم کمک‌آشپز، کارگر معدن، دربان هتل، باغبان و... بود.

گلاوزر طی عمر نسبتاً کوتاهش، اشعار، داستان‌های کوتاه و مقالات فراوانی نوشت و شش رمان پلیسی خلق کرد. اولین کتاب پلیسی‌اش چای سه بانوی پیر بود و بعد مجموعه پنج‌جلدیِ کارآگاه اشتودر را نوشت. کارآگاه اشتودر یکی از اولین شخصیت‌های داستانی ادبیات پلیسی کشورهای آلمانی‌زبان است، کارآگاهی استثنایی و دوست داشتنی که با آدم‌های محروم و به حاشیه رانده‌شده به‌شدت همدلی می‌کند. منحنی تب دومین رمان از این مجموعه است.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه