گروه انتشاراتی ققنوس | کتاب صوتی خاطرات جاسوس کره شمالی منتشر شد
 

کتاب صوتی خاطرات جاسوس کره شمالی منتشر شد

مشاهده

 


منبع: خبرگزاری مهر

یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸

............................

 

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب صوتی «روحِ گریان من» نوشته کیم هیون هی با ترجمه فرشاد رضایی و صدای شیما درخشش، به‌تازگی توسط موسسه آوانامه منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه مکتوب ترجمه فارسی این‌کتاب سال ۹۶ توسط نشر ققنوس عرضه شد و حالا با همکاری این‌دو موسسه کتاب صوتی «روح گریان من» وارد بازار شده است.

 

این‌کتاب که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳ چاپ شد، روایت مستند اتفاقاتی را در بر می‌گیرد که برای کیم هیون هی رخ داده‌اند؛ زنی که در حکومت کره شمالی و در زمان نوجوانی‌اش از خانواده جدا شد و سخت‌ترین آموزش‌های نظامی را دید تا به عنوان جاسوس به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کند.

 

«روح گریان من» با مقدمه ای که هیون هی درباره دادگاهش آورده شروع می شود و پایان و موخره اش خطاب به پدر و مادرش و آرزو برای متحد شدن کره های شمالی و جنوبی است. پایان مطالبی که این جاسوس نوشته و در قالب کتاب چاپ شده اند، مربوط به سال ۱۹۹۱ است.

 

کیم هیون هی که به‌طور ناخواسته وارد امور جاسوسی و امنیتی شد، در این‌کتاب از عملیات‌های وحشتناک و همچنین از یکی از مخوف‌ترین ماموریت‌های جاسوسی  خود گفته است. این کتاب پس از نگارش و چاپ، به ۱۱ زبان دنیا ترجمه شد. بسیاری از مردم جهان پس از چاپ این کتاب بود که با این شخصیت آشنا شدند و او را شناختند.

 

نسخه صوتی این‌کتاب با مدت ۷ ساعت و ۵۵ دقیقه و قیمت ۲۲ هزار تومان عرضه شده است.

 

Leave your comment
Newsletter