گروه انتشاراتی ققنوس | مجموعه مدرسه نابودکنندگان (دوره 20 جلدی)
 
108,000 تومان

مجموعه مدرسه نابودکنندگان (دوره 20 جلدی)

ویگلاف »پسر نوجوان فقیری است که با مردی دوره‌گرد آشنا می‌شود و این آشنایی او را به رفتن به مدرسه اژدهاکشی علاقه‌مند می‌کند. ویگلاف با کمک مرد دوره‌گرد موفق می‌شود سر از این مدرسه درآورد. او در این مدرسه با شخصیت‌های عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شود و حوادث خاصی را پشت سر می‌گذارد. ویگلاف با استفاده از هوش خود سعی می‌کند تا در مواجهه با مشکلاتی که پیش می‌آید، راه‌حلی پیدا کند. او که از لحاظ جسمی قوی نیست، می‌تواند با استفاده از قدرت فکر، در برابر مسایل پیروز شود.
Book specifications
Writer کیت مک مولان
Translator فرزانه مهری
Book Size -
Nr of Edition 3
First Edition 1395
ISBN 9786412380008
Manufacturer Afarinegan Publishing
Details

«ویگلاف »پسر نوجوان فقیری است که با مردی دوره‌گرد آشنا می‌شود و این آشنایی او را به رفتن به مدرسه اژدهاکشی علاقه‌مند می‌کند. ویگلاف با کمک مرد دوره‌گرد موفق می‌شود سر از این مدرسه درآورد. او در این مدرسه با شخصیت‌های عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شود و حوادث خاصی را پشت سر می‌گذارد. ویگلاف با استفاده از هوش خود سعی می‌کند تا در مواجهه با مشکلاتی که پیش می‌آید، راه‌حلی پیدا کند. او که از لحاظ جسمی قوی نیست، می‌تواند با استفاده از قدرت فکر، در برابر مسایل پیروز شود. 

شاگرد جدید مدرسه، انتقام بانو اژدها، گردش علمی در غار مرگبار، آیا ویگلاف ازدواج می کند؟ یک روز با شوالیه، سر لانسلوت کجایید؟، چرخ بدشانسی، شمارش معکوس، تربیت اژدها در 97 مرحله، کمک! پدر و مادرها به مدرسه می آیند، خطر! جادوگران مشغول کارند، شبح سر هربرت سنگ سیاهچال، نحسی روز جمعه سیزدهم، لاتین بزی فقط مخصوص بزها نیست!، دردسر اژدهاهای دوقلو، پیرترین اژدهای جهان، به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید!، هرگز به ترول ها اعتماد نکن!، غول کوچک مشکل بزرگ، پایان مدرسه برای همیشه، از کتاب‌های این مجموعه هستند. 

Write your own review about this book
  • Only registered users can write reviews
Existing reviews
نظر برای کتاب مجموعه مدرسه نابودکنندگان (دوره 20 جلدی)
عالی
رضا | 1/9/2018 7:48 PM
Newsletter