گروه انتشاراتی ققنوس | مجموعه فرانتس (1-8)
 
48,000 تومان

مجموعه فرانتس (1-8)

ماجراهای جدید فرانتس، ماجرای گردش علمی فرانتس ، ماجرای کارآگاه شدن فرانتس، ماجرای فوتبالیست شدن فرانتس، ماجراهای فرانتس و بابابزرگ، ماجرای اسب سواری فرانتس، ماجراهای فرانتس کوچولو، ماجراهای فرانتس در مدرسه عنوان های 8 جلد این مجموعه هستند
Book specifications
Writer Christine Nöstlinger
Translator محبوبه‌ نجف‌خانی‌
Book Size -
Nr of Edition 1
First Edition 1393
ISBN 9786006753621
Details

مجموعه ماجراهای فرانتس مجموعه‌ای است از آثار کریستینه نوستلینگر نویسنده کودک و نوجوان آلمانی است که درباره شخصیت کودکی به نام فرانتس هستند. تصویرگریری این کتاب‌ها هم به عهده ارهارد دیتل بوده است. فرانتس فروستل 8 سال و چند ماه سن دارد و با پدر و مادر و برادر بزرگش یوزف زندگی می‌کند. خانه دوستش گابی گروبر هم در ساختمان فرانتس‌این‌هاست. گابی‌این‌ها همسایه دیوار به دیوارشان هستند. فرانتس یک دوست دیگر هم دارد که اسمش ابرهارت موست است. ابرهارت و فرانتس در مدرسه پشت یک میز می‌نشینند. گابی توی کلاس فرانتس‌این‌ها نیست. فرانتس و ابرهارت شاگرد دوم ب هستند و گابی شاگرد دوم الف. این هشت جلد ماجراهایی را که برای فرانتس اتفاق می افتد شرح می دهد.

ماجراهای جدید فرانتس، ماجرای گردش علمی فرانتس ، ماجرای کارآگاه شدن فرانتس، ماجرای فوتبالیست شدن فرانتس، ماجراهای فرانتس و بابابزرگ، ماجرای اسب سواری فرانتس، ماجراهای فرانتس کوچولو، ماجراهای فرانتس در مدرسه عنوان های 8 جلد این مجموعه هستند.

Write your own review about this book
  • Only registered users can write reviews
Newsletter