گروه انتشاراتی ققنوس | اسپینوزا و ما
 
95,000 تومان
Download summary

اسپینوزا و ما

Book specifications
Writer Antonio Negri
Translator فواد حبیبی، امین كرمی
Book Length 160
سال چاپ اول 1397
First Edition 1402
Paper Balk
Nr of Edition 3
Book Size رقعی
Book Cover Type شومیز
Weight(gr) 192
National Library theme علوم سیاسی - فلسفه - اسپینوزا
ISBN 978-600-278-422-3
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/اسپینوزا و ما.PDF
Manufacturer Qoqnoos Publishing
Details

اسپینوزا و ما، مشتمل بر چهار سخنرانی نگری درباره اسپینوزاست که در قالب درس‌گفتارها  و کنفرانس‌های گوناگون بین سال‌های 2005 تا 2009 ارائه شده‌اند.

اسپینوزا و ما سومین اثری است که آنتونیو نگری، پس از نابهنجاری وحشی و اسپینواز برانداز، به طور کامل به اسپینوزا اختصاص داده است. این کتاب، جستارهای گردآوری‌شده نگری را در اسپینوزای برانداز، که به سال 1992 منتشر شد، توأماً تداوم می‌بخشد و تکمیل می‌کند؛ در ابتدای متنِ چهار سخنرانی حاضر در این کتاب مقدمه‌ای مبسوط از نگری می‌آید که همزمان وظایف گوناگونی را به انجام می‌رساند: یادآوری تزهای اصلی نابهنجاری وحشی؛ مروری بر آرای چهره‌های اصلی مطالعات قاره‌ای در باب اسپینوزا در چند دهه گذشته؛ و به دست دادن تصویری از پروژه فلسفیِ در دست تکوینِ خودِ وی درون صحنه گسترده‌تر فلسفه سیاسی قاره‌ای معاصر. 

دغدغه اسپینوزا و ما در مجموع این است که چگونه اسپینوزا از قفای مدرنیته به روزگار پست‌مدرنِ حاضر جهیده تا ما را نه‌فقط به تأملی براندازانه در مقابل گفتارهای غالب روزگار معاصر وادارد، بلکه ما را به عملی مشترک فرابخواند که هنوز خود نیز به بزرگی و عظمت آن واقف نیستیم.

 

مطالعه بخشی از کتاب 

 

Write your own review about this book
  • Only registered users can write reviews
Newsletter