گروه انتشاراتی ققنوس | معمای مرگ ویچی
 
32,000 تومان
دانلود خلاصه کتاب

معمای مرگ ویچی

مشخصات کتاب
نویسنده فریدریش گلاورز
مترجم کتایون سلطانی
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 280
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
سال نشر 1398
موضوع داستان‌های آلمانی - قرن ۲۰
نوع کاغذ بالکی
وزن 229
شابک 978-600-5639-99-5
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/MOAMA MARG VICHI.PDF
تولید کننده هیلا
مقدمه و اطلاعات کتاب

جسد فروشنده اهل روستای گرتسن‌اشتاین در جنگل کشف شده است. آیا فروشنده روستایی خودکشی کرده یا به قتل رسیده است؟ قاتلش کیست؟ زندانی سابق اِروین اشلومپف؟ 

مردم روستای گرتسن‌اشتاین در مورد مرگ مشکوک فروشنده چیزهایی می‌دانند، اما اطلاعاتشان را رو نمی‌کنند. اروین اشلومپف بر بی‌گناهی خود اصرار می‌ورزد و از شدت درماندگی می‌خواهد دست به خودکشی بزند. کارآگاه اشتودر، کارآگاه بی‌شیله‌پیله سویسی، نسبت به گناهکار بودن جوانک به شدت دچار تردید می‌شود و برای یافتن حقیقت خود را به آب و آتش می‌زند، طورفلای که حتی با کله‌گنده‌های ثروتمند و بانفوذ هم درمی‌افتد و ...

فریدریش گلاوزر (۱۸۹۶-۱۹۳۸م)، نویسنده سویسی  اولین نویسنده آلمانی‌زبان است که به طور حرفه‌ای دست به نوشتن رمانی پلیسی زده است و، با مطرح کردن نابسامانی‌های اجتماعی و بی‌عدالتی‌ها، به ادبیات این ژانر بُعد و معنای تازه‌ای بخشیده است. فریدریش گلاوزر پدر ادبیات پلیسی کشورهای آلمانی‌زبان محسوب می‌شود. کتاب‌های او به اکثر زبان‌های اروپایی ترجمه شده است. از سال ۱۹۸۷ همه‌ساله، به بهترین رمان ژانر پلیسی/جنایی که به زبان آلمانی تألیف می‌شود جایزه‌ای به اسم جایزه فریدریش گلاوزر اعطا می‌شود.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
برچسب های کتاب
عضویت در خبرنامه