گروه انتشاراتی ققنوس | مجموعه جنگاوران (4 جلدی)
 
80,000 تومان

مجموعه جنگاوران (4 جلدی)

چهار کتاب مجموعه «جنگاوران» درباره‌ جنگجویان قرون وسطی، جنگجویان ژاپنی و سربازان رومی است.
مشخصات کتاب
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

اولین کتاب از این مجموعه با عنوان «شوالیه» کتاب راهنمای جنگجوی قرون وسطی است. این کتاب نوشته‌ مایکل پرستویچ و ترجمه حسین بحری است. در مقدمه این کتاب آمده است: «شوالیه» کتابی صرفاً درباره‌ جنگجویان قرون وسطی نیست بلکه همچنین دریچه‌ای به سوی شناخت نظام اجتماعی و فرهنگی اروپا در آن دوران است.

کتاب «سامورایی» دومین عنوان از این مجموعه است که راهنمای جنگجوی ژاپنی‌ است. این کتاب نوشته استیون ترنبول و ترجمه فرید جواهرکلام است. در مقدمه کتاب آمده است: «سامورایی» کتاب راهنمای جنگجوی ژاپنی، که در اصل بوکه مونوگاتاری نامیده می‌شد (به معنای «داستان طبقه جنگجو») شاهکار بزرگی است در زمینه تعلیمات سامورایی که اوماواتاری بوگیو (1549-1615) در سال 1615 گردآوری کرده است.

عنوان سوم از این مجموعه «لژیونر» نام دارد که راهنمای سرباز رومی است. این کتاب نوشته فلیپ ماتیشاک و ترجمه فرید جواهرکلام است. در ابتدای کتاب آمده است: به لژیون‌ها ملحق شوید، گرداگرد جهان گردش کنید، به سرزمین‌های خارجی سفر کنید، با مردم بیگانه و جالب توجه ملاقات کنید و شکم آن‌ها را بدرید.

کتاب «گلادیاتور» کتاب راهنمای مبارز رومی، عنوان چهارمین جلد از مجموعه «جنگاوران» نوشته فلیپ ماتیشاک و ترجمه حسین بحری است. مترجم در مقدمه کتاب آورده است: در این کتاب از علل پیدایش این حرفه گرفته تا چگونگی ورود به آن سخن به میان آمده و نیز در مورد محیط کاری، تعلیمات تخصصی و در نهایت سرنوشت گلادیاتورها مطالب جامعی ارائه شده است.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه