گروه انتشاراتی ققنوس | عشق و جنایت در سیسیل
 
210,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد.

عشق و جنایت در سیسیل

حال جادو بود یا خیالبافی و یا توهم، به هر حال او را وحشت‌زده می‌کرد. آن هم درست در آن زمان... سیسیل جزیره پرماجرای ایتالیا این بار شاهد عشق و خشونت برخاسته از آن است.
مشخصات کتاب
نویسنده لوئیجی کاپوآنا
مترجم بهمن فرزانه
تعداد صفحات 0
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
نوبت چاپ -
تیراژ -
وضعیت چاپ -
سال نشر 1386
شابک 311-719-1
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

بهمن فرزانه مترجم خوش ذوق و قریحه کتاب مشهور "صد سال تنهایی" اثر جاودانه مارکز کلمبیایی، این بار به سراغ یکی دیگر از نویسندگان ایتالیایی زاده سیسیل رفته و مشهورترین اثرش را با ترجمه‌ای روان و یکدست در اختیار خواننده ایرانی قرار داده است. "مارکی روکاوردینا" برای رهایی از آنچه شب و روزش را، افکارش را به اسارت گرفته است بسیار می‌کوشد، اما رهایی دور از دسترس می‌نماید و عشق و جنایت استوارتر از آن است که بتوان به انکارش برخاست. وی شخصاً به این امر اعتقاد پیدا نکرده بود، ولی آن همه جادو و جنبل آنطور که او اعمالش را می‌نامید، او را نگران آینده ساخته بود. حال جادو بود یا خیالبافی و یا توهم، به هر حال او را وحشت‌زده می‌کرد. آن هم درست در آن زمان... سیسیل جزیره پرماجرای ایتالیا این بار شاهد عشق و خشونت برخاسته از آن است. ‏

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
نقدهای این کتاب
عضویت در خبرنامه