گروه انتشاراتی ققنوس | رونمایی از کتاب جدید یاسمن خلیلی‌فرد با عنوان «فکر‌های خصوصی» در کافه کتاب ققنوس برگزار شد.
 

رونمایی از کتاب جدید یاسمن خلیلی‌فرد با عنوان «فکر‌های خصوصی» در کافه کتاب ققنوس برگزار شد. 1398/9/3

 

به گزارش روابط عمومی گروه انتشاراتی ققنوس روز جمعه یکم آذرماه، مراسم رونمایی تازه ترین اثر خانم یاسمن خلیلی فرد با عنوان فکرهای خصوصی در کافه کتاب ققنوس برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 16 آغاز شد و تا ساعت 19 همراه با پذیرایی و امضاء کتاب به طول انجامید، چهره‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری از جمله داریوش فرهنگ، بیتا فرهی، مژگان ربانی، مهسا دهقانی پور، نازنین جودت، ناهید منجزی، شیوا مقانلو، رامبد خانلری، راضیه مهدی‌زاده، سحر عصر‌آزاد، مرتضی برزگر، مسعود مددی، خانم بهرامی از کتابفروشی شیرازه شیراز، آقای جان محمدلو از کافه کتاب دانشجو و بسیاری از اصحاب رسانه و نیز دوستداران و دنبال‌کنندگان آثار خانم خلیلی فرد حضور داشتند.

پیش‌تر از این نویسنده رمان «انگار خودم نیستم» توسط گروه انتشاراتی ققنوس و «یادت نرود که...» و کتاب «نقش جنگ بر سینمای غیرجنگی ایران» را منتشر شده است.

«فکرهای خصوصی» شامل ١١ داستان کوتاه است که از سوی نشر هیلا (زیرمجموعه نشر ققنوس) منتشر شده است.

داستان­‌های این کتاب در عین مجزا بودن از هم به لحاظ محتوا، موضوع و لحن به هم شباهت‌­هایی دارند و البته بین بعضی از داستان­‌های کتاب نیز ارتباط وجود دارد؛ به این معنا که بعضی شخصیت‌های یک داستان در داستان دیگر نیز حضور دارند اما داستان­‌های کتاب الزاما به هم مربوط نیستند و به رغم ساختار مشترک پیرنگی مجزا از هم دارند.

در «فکرهای خصوصی» هم مثل دو رمان قبلی این نویسنده مسئله­ روابط انسان­‌ها با یکدیگر و کشمکش‌­ها با خودشان و دیگران نقش پررنگی دارد. دو سه داستان از این مجموعه پیش­تر در نشریات ادبی چاپ شده‌اند اما دیگر داستان­‌ها را برای اولین بار در این کتاب آمده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نظر درباره این خبر
عضویت در خبرنامه