گروه انتشاراتی ققنوس | کاج ها وارونه اند
 
140,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد.

کاج ها وارونه اند

هدف اصلی مجموعه رمان ژانر نوشتن و انتشار رمان‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی (هرچند در برخی از وجوه تمایز چندانی میان ما و مخاطب جهانی وجود ندارد) و احترام به احساس، شعور و سلیقه فرهیخته نسل جدید مخاطبان است. جمجمه جوان، کاج‌ها وارونه‌اند، مرداد دیوانه، دیگر عناوین این مجموعه‌اند.
مشخصات کتاب
نویسنده سامان نورایی
تعداد صفحات 304
قطع -
نوبت چاپ 1
سال نشر 1396
شابک 978-600-563-987-2
تولید کننده هیلا
مقدمه و اطلاعات کتاب

محمدحسن شهسواری، دبیر مجموعه، معتقد است هیچ نویسنده‌ای به اندازه ژانرنویس با شهرزاد همذات‌پنداری نمی‌کند. ژانرنویس مخاطب را بر سریر پادشاهی می‌نشاند و هدفی جز تسخیر تمام قلب و ذهن او ندارد. همچون شهرزاد، که اگر شب نمی‌توانست پادشاه را پای نقل خود نگه دارد هستی خود را از دست می‌داد، ژانرنویس نیز نمی‌تواند موفقیتش را به آینده و آیندگان موکول کند.

رمان کاجها وارونهاند اولین کار سامان نورایی است که در ژانر تریلر روانشناسانه نگارش شده است. این رمان بیشتر از آنکه بر «قاتل کیست؟» تمرکز داشته باشد هدف خود را بر نمایش «چگونگی» و «چرایی» قتل گذاشته است. چگونگی قتل را نویسنده با استفاده از وجه تریلر و از طریق پس و پیش کردن زمان وقایع و ایجاد تعلیق از این طریق بهخوبی مدیریت کرده است. اما عمده تمرکز او بر چرایی قتل است.

 

مطالعه بخشی از کتاب

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه