گروه انتشاراتی ققنوس | ملل 14 ... امارات متحد عربی
 
115,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد.

ملل 14 ... امارات متحد عربی

امارات برخلاف بسیاری پیشداوری‌ها و نزاع‌ها بین هفت امیرنشین تشکیل‌دهنده‌اش ، وحدتش را با نوعی نظام دولتی فدرال حفظ کرده است .
مشخصات کتاب
نویسنده دبرا ای.میلر
مترجم سمانه آزادی
تعداد صفحات 136
نوع جلد شومیز
قطع وزیری
نوبت چاپ 1
سال نشر 1390
شابک 978-964-311-948-5
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

امارات متحد عربی کشوری کوچک است که در جنوب خلیج‌فارس در همسایگی عربستان سعودی واقع شده است . امارات کشوری جوان است که در سال 1971 شکل گرفت . امارات متحد عربی با وجود کوچکی و جوانی‌اش ، یکی از مهم‌ترین صادرکننده‌های نفت در منطقه است . این کشور همچنین یکی از قوی‌ترین حامیان آمریکا در جهان عرب است . سطح رفاه – حتی در منطقه‌ای که نفت باعث ثروتمند شدن بسیاری از کشورها شده است – در امارات قابل توجه است ، حتی قابل توجه‌تر از کشورهایی که صنعت نفت آن‌ها چند دهه قبل توسعه یافته بود . در حال حاضر ، امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا و بعد از قطر ، ثروتمندترین کشور در بین کشورهای تولیدکننده نفت در خاورمیانه است . درآمد سرانه در امارات ( کل درآمد کشور تقسیم بر جمعیت ) ، مثل کشورهای توسعه‌یافته آمریکا ، بریتانیای کبیر و آلمان ، نزدیک به بیست هزار دلار در سال است . امارات برخلاف بسیاری پیشداوری‌ها و نزاع‌ها بین هفت امیرنشین تشکیل‌دهنده‌اش ، وحدتش را با نوعی نظام دولتی فدرال حفظ کرده است . کتاب « امارات متحد عربی » مجلد دیگری از مجموعه ملل است که در 135 صفحه منتشر شده است .

 

مطالعه بخشی از کتاب

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
نقدهای این کتاب
عضویت در خبرنامه