گروه انتشاراتی ققنوس | «نیایش گنجشک‌ها» به قلم بانوی نویسنده اهل اوز منتشر شد
 

«نیایش گنجشک‌ها» به قلم بانوی نویسنده اهل اوز منتشر شد

نمایش خبر

........................

خبرگزاری ایبنا

چهارشنبه 24 خرداد 1402

.........................

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، رمان نیایش‌گنجشک‌ها روایت زنی به نام شفا برزگر در جامعه امروز ایران است. زنی که تلاش‌هایش برای داشتن یک زندگی عادی و مستقل، زیر سایه تنهایی رنگ می‌بازد.
 
در بخشی از معرفی کتاب مذکور آمده است: «تنهایی امروز شفا او را چون آونگی میان گذشته پر فراز و نشیب و آینده‌ای مبهم و اغواگر سرگردان کرده است. او می‌داند که از گذشته و رنج واکاوی آن گریزی نیست. در حالی که به آینده و نوید وسوسه‌انگیز نوای عشقی که از آن سو به گوش می‌رسد نیز نمی‌توان بی‌اعتنا بود».
 
نویسنده کتاب که وکیل دعاوی است درباره این کتاب عنوان کرد: رمان یادشده الزامات یک زندگی سنتی و تقابل آن را با ضرورت‌های امروز مدرنیته به تصویر می‌کشد.
 
به گفته آرزو صالح‌نژاد، نگارش این کتاب دوسال به درازا کشیده و زیر نظر لاله زارع نوشته شد که توسط گروه انتشاراتی ققنوس(هیلا) منتشر شد.
 
وی که ۶ سال عضویت شورای حل اختلاف شهرستان اوز را داشته و ۱۳ سال است که به کار وکالت مشغول است، ادامه داد: در این جایگاه طبعا شنونده و بیننده قصه‌های فراوان و واقعی مردم به صورت چهره به چهره بودم. نوشتن همیشه برای من یک سوپاپ اطمینان برای رسیدن به موهبت گران‌بهای آرامش بوده است. در وهله اول برای آرامش خودم قلم به دست می‌گیرم اما اگر احساس کنم داستانی که نوشتم به اندازه کافی ارزشمند است، دوست دارم آرامش جاری در متن را با دیگران شریک شوم.
 
مولف کتاب یادشده، گفت:‌ نیایش گنجشک‌ها بر اساس داستان واقعی نیست اما حاصل تجربیات من در شغل وکالت دعاوی است و می‌تواند مابه ازای واقعی داشته باشد.

به گزارش ایبنا؛ کتاب نیایش‌گنجشک‌ها در ۵۴۴ صفحه از سوی انتشارات ققنوس به بهای ۳۲۰ هزار تومان در کتابفروشی‌های سراسر کشور قرار گرفت.

ثبت نظر درباره این نقد
عضویت در خبرنامه