گروه انتشاراتی ققنوس | دلنوشته عباس معروفی خطاب به: خوانندگان کتاب، کتابفروش‌ها، دستفروش‌ها و دست‌اندرکاران کتاب
 

دلنوشته عباس معروفی خطاب به: خوانندگان کتاب، کتابفروش‌ها، دستفروش‌ها و دست‌اندرکاران کتاب 1396/2/7

قاچاقچیان کتاب، همان کسانی که با چاپ و انتشار دزدکی آثار نویسندگان نان به سفره‌ی خانواده‌شان می‌برند، همان‌ها که برای این کلاهبرداری و دزدی و پایمال کردن حق نویسندگان، هزار دروغ هم سر هم می‌کنند تا کتاب را به دست خواننده برسانند، بسیاری از کتاب‌ها به‌خصوص کتاب‌های من (عباس معروفی) را با آرم نشر گردون عرضه می‌کنند و به مشتری می‌گویند «این کتاب مال نشر گردونه.» و «سانسور نشده ست.» و «لااقل ما کتابو به خواننده می‌رسونیم...» و هزار مزخرف دیگر. من هم مثل تمام نویسندگان از این راهزنی فرهنگی و دزدی و پایمال شدن حقم رضایت ندارم، و لازم می‌دانم بار دیگر اعلام کنم:
1 – در ایران کتاب‌های من فقط توسط نشر ققنوس چاپ و منتشر می‌شود، و هیچ ناشر دیگری حق انتشار کتابهای مرا ندارد؛ حتا گردون. چون کتاب‌های نشر گردون در آلمان انتشار می‌یابد، و گردون در ایران فعالیت و شعبه و نماینده‌ای ندارد. لطفا کتاب‌های مرا با آرم نشر ققنوس تهیه کنید.
2 – کتاب‌های من (عباس معروفی) که توسط نشر ققنوس چاپ شده، بدون سانسور و حذف انتشار یافته. فریب کلاهبرداران را نخورید.
3 - به زودی کتاب‌های صوتی من توسط نشر ققنوس در ایران منتشر می‌شود.
4 – برخی کتاب‌های من به صورت ایبوک توسط ققنوس در ایران منتشر شده که با اطلاع خودم بوده است.
5 – آقای امیر حسین‌زادگان، مدیر نشر ققنوس در مورد کتاب‌های من اختیارات کامل دارد، و هرگونه تصمیم ایشان در واقع تصمیم من است.
6 – از دوستانم از خوانندگان آثارم از کتابفروشان زحمتکش سرزمینم، صمیمانه می‌خواهم علیه این قاچاق عظیم کتاب و این دزدی کثیف و سیاه مقاومت کنند، فریب شیادان و کلاهبرداران را نخورند، و کمک کنند تا بساط این گرگ‌های در لباس میش و این شعبده‌ی مسخره را برچینیم.
ثبت نظر درباره این خبر
عضویت در خبرنامه