گروه انتشاراتی ققنوس | مدیر انتشارات ققنوس: متاسفانه از کتاب در رسانه‌ها جز هفته و نمایشگاه کتاب سخنی به میان نمی‌آید در مراسم تجلیل از پیشکسوتان
 

مدیر انتشارات ققنوس: متاسفانه از کتاب در رسانه‌ها جز هفته و نمایشگاه کتاب سخنی به میان نمی‌آید در مراسم تجلیل از پیشکسوتان 1396/2/7

امیر حسین‌زادگان، مدیر انتشارات ققنوس به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: مطبوعات و رسانه‌ها می‌توانند در ترویج کتاب در سطح زندگی مردم نقش موثر و به‌سزایی داشته باشند و رسانه‌ها با معرفی و نقد کتاب آن را در اذهان مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه از کتاب در رسانه‌ها جز هفته کتاب و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سخنی به میان نمی‌آید. در حالی‌که تکرار شدن کتاب در رسانه‌ها می‌تواند به گرایش مردم به سوی آن تاثیرگذار باشد.
 
حسین‌زادگان درباره نقش ناشران در ترویج کتابخوانی در سطح جامعه اظهار کرد: بنده به عنوان دست‌اندرکار تولید و نشر کتاب باید تلاش کنم کتاب‌های جذاب و خوبی منتشر کنم؛ کتابی که همه موارد مانند موضوع، کیفیت تولید، قیمت مناسب را دارا باشد تا این محصول فرهنگی بتوانند در سبد خرید مردم و خانواده‌ها جای بگیرد و تنها منحصر به هفته کتاب نشود.

در مراسم افتتاحیه بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی از امیر حسین‌زادگان، مدیر انتشارات ققنوس و برخی چهره‌های دست اندرکار عرصه کتاب با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
ثبت نظر درباره این خبر
عضویت در خبرنامه