گروه انتشاراتی ققنوس | یک جنگل مادر
 
3,500 تومان

یک جنگل مادر

یک کلاغ و یک غاز از قدیم با هم دوست هستند . یک روز غاز تصمیم می‌گیرد پرواز کند چرا که مدتی بود روی تخم‌هایش خوابیده بود و منتظر به دنیا آمدن جوجه‌هایش بود و احساس خستگی می‌کرد . به همین خاطر لانه را به کلاغ می‌سپارد و می‌رود . کلاغ به او می‌گوید برو اما زود برگرد .
مشخصات کتاب
نویسنده کاوه منادی طبری
تعداد صفحات 26
قطع -
نوبت چاپ 1
سال نشر 1392
شابک 9786006753171
تولید کننده آفرینگان
مقدمه و اطلاعات کتاب

یک کلاغ و یک غاز از قدیم با هم دوست هستند . یک روز غاز تصمیم می‌گیرد پرواز کند چرا که مدتی بود روی تخم‌هایش خوابیده بود و منتظر به دنیا آمدن جوجه‌هایش بود و احساس خستگی می‌کرد . به همین خاطر لانه را به کلاغ می‌سپارد و می‌رود . کلاغ به او می‌گوید برو اما زود برگرد . غاز پرواز می‌کند و می‌رود . اما برنمی‌گردد . کلاغ نگران می‌شود فکر می‌کند اگر غاز برنگردد و تخم‌ها سرد شوند جوجه‌ها حتماً می‌میرند . به همین خاطر به مزرعه پنبه می‌رود کمی پنبه می‌چیند و به لانه می‌آورد و روی تخم‌ها می‌گذارد . اما بعد از مدتی می‌بیند  تخم‌ها دارند سرد می‌شوند . گریه می‌کند . اما از غاز خبری نشد که نشد .
کلاغ فکری به سرش می‌زند و تصمیم می‌گیرد هفت تخم غاز را به جنگل ببرد و به هر کدام از حیوان‌ها بسپارد تا از آنها مراقبت کنند . داستان « یک جنگل مادر » حکایت پر احساسی است از حیواناتی که در به دنیا آمدن جوجه غازها کمک می‌کنند و در انتها جوجه غازها به اندازه تمامی جنگل دارای مادر می‌شوند .


نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه