گروه انتشاراتی ققنوس | گفتگو با فرزندانم دربار‌ه فرازمینی ها
 
6,000 تومان

گفتگو با فرزندانم دربار‌ه فرازمینی ها

با صحبت درباره فرازمینی‌ها ممکن است این سؤالات برای هر کس پیش بیاید. آیا وجود دارند؟ کجا می‌توانیم آن‌ها ببینیم؟ آیا آن‌ها با ما شباهت دارند؟ تفاوت‌شان با ما چیست؟ بیشتر به آدمیان شبیه‌اند یا به جانوران؟ آیا ممکن است روزی آن‌ها را ملاقات کنیم؟ آیا فرازمینی‌ها ما را نظاره می‌کنند؟ چه تصویری از فرازمینی‌‌ها در ذهن است؟
مشخصات کتاب
نویسنده رولان لوئوک
مترجم مهدی ضرغامیان
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 84
سال نشر 1396
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 978-600-391-039-3
تولید کننده آفرینگان
مقدمه و اطلاعات کتاب

رولان لوئوک، اختر فیزیکدان فرانسوی و نویسنده بیش از بیست اثر علمی، با دو فرزند خود درباره موجودات فرازمینی به گفتگو می‌نشیند و میکوشد به کمک داستانها و فیلمهای علمیـتخیلی نظیر آواتار، جنگ ستارگان، و بیگانه تصورات ما از فرازمینیها روشن کند. او همچنین از طرحهای علمی گوناگونی بحث میکند که دانشمندان کوشیدهاند به کمک آنها با فرازمینیها ارتباط برقرار کنند.

 

صحبت کردن با نوجوان‌ها در برخی موارد بسیار سخت است. به‌خصوص در مواقعی که ذهن آن‌ها در مواجهه با جهان پیرامون درگیر سؤالات بی‌شمار می‌شود و نیازمند جوابی ساده، روشن و دقیق هستند. مجموعه «گفتگو با...» مجموعه‌ای ۱۲ جلدی است با ترجمه‌ مهدی ضرغامیان، برای یادگیری و اندیشیدن نوجوان‌ها که به صورت پرسش و پاسخ برای کودکان و نوجوانان درباره فلسفه، تاریخ، جنگ، عالم، مرگ، اخلاق و دیگر موضوعات سؤال‌برانگیز تدوین شده است.

 

 

مطالعه بخشی از کتاب

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه