گروه انتشاراتی ققنوس | مدیریت فرهنگی - هنری ( با رویکرد کارآفرینی )
 
12,000 تومان

مدیریت فرهنگی - هنری ( با رویکرد کارآفرینی )

در این کتاب از چشم‌انداز مدیریت جهانی مثال‌های فراوانی ارائه شده است که از بخش‌های مختلف جهان و از منابع محلی ریشه گرفته
مشخصات کتاب
نویسنده گیپ هاگورت
مترجم سهیل سمی- زهره حسین زادگان
تعداد صفحات 446
قطع -
نوبت چاپ 1
سال نشر 1390
شابک 978-964-311-884-6
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

در آغاز قرن بیست و یکم ، نیاز به دانش مدیریت با استاندارد بسیار بالا در بخش فرهنگی بسیار گسترده بود . فرهنگ را باید در این جا نمود هنر ، میراث فرهنگی ، تفریحات و سرگرمی و رسانه‌های جدید قلمداد کرد . در این حیطه تخصصی ، توسعه برنامه‌های مبتکرانه آموزشی و تحقیقاتی از هم‌اکنون ، در نهادهایی معدود ، شالوده‌ای نه چندان استوار دارد . اگر تغییرات بنیادی درون فرهنگی و رایانه‌ای را در آغاز هزاره سوم در نظر بگیریم ، بسط دادن این بنیاد چالشی واقعی خواهد بود . هدف نویسنده از نگارش این کتاب ایجاد دانشی اساسی از مدیریت در زمینه فرهنگی است و در این زمینه موضوعات فراوانی را گرد هم آورده است که این اطلاعات در واقع راهنمایی است که به واسطه آنها می‌توان شکاف میان نظریه مدیریت و شیوه عملکرد فرهنگی را پُر کرد . چرا که جهان فرهنگی در یک جزیره عمل نمی‌کند ، دانشجویان ، معلمان و مدیران هنری باید از شالوده‌های این نظریه مدیریتی آگاه باشند و این دانش را به زبان خاص بخش فرهنگی ترجمه کنند . در این کتاب از چشم‌انداز مدیریت جهانی مثال‌های فراوانی ارائه شده است که از بخش‌های مختلف جهان و از منابع محلی ریشه گرفته و در چارچوب مفهوم دهکده جهانی ارائه شده‌اند.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
نقدهای این کتاب
عضویت در خبرنامه