گروه انتشاراتی ققنوس | تاسیسات مغز ـ مغزتان را دوباره سیم کشی کنید
 

تاسیسات مغز ـ مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

روزنامه اعتماد ـ 20 دی 96
 
تاسيسات مغز
 زماني تصور بر اين بود كه مغز «سيم‌كشي سخت» و تغيير ناپذير دارد. اما امروزه مي‌دانيم كه تجربه باعث شده مغز ما «سيم‌كشي نرم» و منعطف داشته باشد. معناي اين سخن آن است كه مي‌توان بخش‌هايي از مغز را از نو سيم‌كشي كرد و همه‌چيز را از خلق و خو و حافظه گرفته تا روابط با ديگران و برنامه خواب و غيره بهبود بخشيد. كتاب «مغزتان را دوباره سيم‌كشي كنيد» به شما كمك مي‌كند تا گام اول را در اين روند تحول‌برداريد و به شما نشان مي‌دهد كه چگونه مي‌توانيد از اضطراب خود كم كنيد و عمر مغزتان را افزايش دهيد تا با رها شدن از محدوديت‌هاي خود خواسته زندگي شاد و پرتلاشي را آغاز كنيد.

شما با خواندن اين كتاب پي خواهيد برد كه چگونه مي‌توانيد ارتباطات مغزي‌اي پديد آوريد كه در شما عادت پسنديده پديد آورد و از عادات ناپسند مصون‌تان دارد. چگونه مي‌توانيد به مغز خود آرامش ببخشيد، بر ترس‌ها غلبه كنيد و در زندگي با شهامت به پيش برويد. چگونه مي‌توانيد با ايجاد ارتباط‌هاي تازه ميان نرون‌هاي خود، به فردي آرام، پرانرژي و دقيق تبديل شويد. چگونه مي‌توانيد روابط خود را بهبود ببخشيد و وسعت دهيد.
«مغزتان را دوباره سيم‌كشي كنيد» نوشته
جان بي.‌آردن با ترجمه ابراهيم شايان توسط نشر «ققنوس» منتشر شده است.
عصب‌ها و پيام‌آوران‌شان، طبيعت تربيت يافته، تعديل اضطراب، بهداشت خواب، توجه متمركز و مغز آگاه برخي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين بخش‌هاي اين كتاب هستند.

ثبت نظر درباره این نقد
عضویت در خبرنامه