گروه انتشاراتی ققنوس | انتشارات aflame books نسخه انگلیسی رمان سمفونی مردگان نوشته عباس معروفی را وارد بازار جهانی کتاب کرد: آینه ها 43 خبر
 

انتشارات aflame books نسخه انگلیسی رمان سمفونی مردگان نوشته عباس معروفی را وارد بازار جهانی کتاب کرد: آینه ها 43 خبر

آینه ها 42 صفحه خبر 

این انتشارات در پای گاه اینترنتی خود به نشانی http://www.aflamebooks.com/Titles/968 SotD.html 
سمفونی مردگان را چنین معرفی کرده است: 
سمفونی مردگان سرگذشت خانواده اورخانی را در پیش و پس از جنگ جهانی دوم در اردبیل؛ استان شمالی ایران پی می گیرد. رمان بر محور شخصیت آیدین می گردد. آیدین شاعری است که از کودکی مورد انکار و خشونت و ظلم پدرش واقع می شود. او برادر آزمند و بی مایه ئی به نام اورهان دارد. برادر دیگر هم یوسف نام دارد که در کودکی با چتر سقوط کرده و فلج شده است. در این دیستوپیای مردانه رنج های یک عمر مادر دردمندی تنیده شده است- مادری که این مردانش و دختر هم واره خاموشش- آیدا- اضطراب های او را رقم می زنند.   
در انتهای این معرفی آمده است:
سمفونی مردگان عباس معروفی نمونه درخشانی از پرداخت مضمون ناسازگاری است.
از نقطه نظر تاریخی و نیز عمق تراژدی، نویسنده تصویر بی بدیلی از زندگی ایران پس از جنگ جهانی دوم را عرضه کرده است که تاکنون نظیر نداشته است.
کسانی که مایل به خرید این کتاب هستند، می توانند به پای گاه اینترنتی آمازون به نشانی http://www.amazon.com/Symphony-Dead-Abbas-maroufi/dp مراجعه کنند. پخش کتاب از ماه ژوئیه سال جاری در انگلستان آغاز خواهد شد. اما در آمریکا و آفریقای جنوبی در ماه اکتبر پخش خواهد شد. انتشارات aflame books تعداد صفحه های کتاب را 296 اعلام کرده است. اما پای گاه آمازون کتاب را 280 صفحه ئی معرفی کرده است. قیمت کتاب در آمریکا 85/10 دلار و در انگلستان و آفریقای جنوبی 99/8 پوند است. 
پای گاه اینترنتی آمازون در معرفی این کتاب نگاشته است:
رمان سمفونی مردگان نسخه امروزین داستان قابیل و هابیل است. این رمان زمان نخستین چاپش در ایران با استقبال گسترده ئی مواجه شد. 
در ادامه متن آمده است:
شوربختی هر یک از چهار فرزند خانواده آینه ئی می شود برای جامعه پدرسالار و خشنی که برادر را علیه برادر می انگیزد، پدر را وا می دارد فرزندش را انکار کند و شعرهایش را بسوزاند، دختر را وا می دارد به زندگی مشترک غم بارش ادامه دهد و آخرین فرزند نیز حضور پنهانی و اسرارآمیزی داشته باشد
ثبت نظر درباره این نقد
عضویت در خبرنامه