گروه انتشاراتی ققنوس | اختتامیه جشنواره اسرار عشق برگزار شد.
 

اختتامیه جشنواره اسرار عشق برگزار شد. 1398/11/21

 

به گزارش روابط عمومي گروه انتشاراتي ققنوس مراسم اختتاميه جشنواره اسرار عشق انتشارات ققنوس كه با همكاري كتاب پلاس از 7 مهر ماه برای دو کتاب «ملت عشق» و «باب اسرار» آغاز شده بود، روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در موسسة فرهنگی هنری ققنوس برگزار شد.

در این مراسم گروه صدالیته و آیدین شیخ از گروه دنگ دنگ کوبان برای اجرای برنامه حضور داشتند.

ابتدای مراسم زهره حسین‌زادگان ابراز خوشحالی داشتند از برگزاری جشنواره وتعامل خوبی که شرکت کنندگان در جشنواره داشتند و از کتابفروشی‌های سراسر کشور که در این جشنواره همراه ما بودند تشکر کرد به خصوص کتابفروشی پردیس مشهد، شهرکتاب همدان، دانشجو نظرآباد، شهرکتاب کرمانشاه، محام اهواز که با برگزاری مراسم ویژه‌ای برای کتاب ملت عشق در کنار ما بودند.

ارسلان فصیحی مترجم کتاب‌های «ملت عشق» و «باب اسرار» طی سخنانی ابراز خشنودی کرد از این که این دو رمان، بویژه «ملت عشق»، باعث شده است بسیاری خوانندگان دوباره با کتاب و کتابخوانی آشتی کنند و نیز بسیاری خوانندگان بالقوه نیز به خوانندگان بالفعل تبدیل شده‌اند. وی ضمناً یادآور شد که این نوع کتاب‌ها باب آشنایی با عرفان و تصوف‌اند و خوانندگان علاقه‌مند نباید به رمان به چشم کتاب تحقیقی-تاریخی بنگرند و برای عمق بخشیدن به دانسته‌هایشان ضروری است به کتاب‌های منبع و تحقیقی مراجعه کنند.

درادامه قسمتی از کتاب ملت عشق توسط گروه صدالیته نمایشنامه‌خوانی شد.

پایان مراسم با اجرای موسیقی عرفانی آیدین شیخ همراه شد.

 

 

Leave your comment
Newsletter