گروه انتشاراتی ققنوس | خاک آدم پوش
 
130,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد. دانلود خلاصه کتاب

خاک آدم پوش

هدف اصلی مجموعه رمان ژانر نوشتن و انتشار رمان‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی (هرچند در برخی از وجوه تمایز چندانی میان ما و مخاطب جهانی وجود ندارد) و احترام به احساس، شعور و سلیقه فرهیخته نسل جدید مخاطبان است. جمجمه جوان، کاج‌ها وارونه‌اند، مرداد دیوانه، دیگر عناوین این مجموعه‌اند. محمدحسن شهسواری، دبیر مجموعه، معتقد است هیچ نویسنده‌ای به اندازه ژانرنویس با شهرزاد همذات‌پنداری نمی‌کند. ژانرنویس مخاطب را بر سریر پادشاهی می‌نشاند و هدفی جز تسخیر تمام قلب و ذهن او ندارد. همچون شهرزاد، که اگر شب نمی‌توانست پادشاه را پای نقل خود نگه دارد هستی خود را از دست می‌داد، ژانرنویس نیز نمی‌تواند موفقیتش را به آینده و آیندگان موکول کند.
مشخصات کتاب
نویسنده ضحی کاظمی
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 280
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
سال نشر 1396
موضوع داستان‌های فارسی
نوع کاغذ بالکی
شابک 978-600-563-984-1
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/khak%20adamposhS4.pdf
نسخه صوتی دریافت کتاب صوتی
تولید کننده هیلا
مقدمه و اطلاعات کتاب

ضحی کاظمی در رمان فانتزی «خاک آدم پوش» حوادثی را که بیشتر از سه هزار سال قبل و در دوره دوم حکومت عیلامیان اتفاق می‌افتد، بازگو می‌کند. وی همچنین از برخی خصایص حماسه و خصایص تراژدی در کنار هم استفاده کرده است، یعنی هم سفر قهرمانی ایثارگر را نشان می‌دهد و هم به سقوط و تقدیر اشاره می‌کند. او با تحقیقات گسترده، در جذاب کردن فضای نیمه تاریخی نیمه فانتزی اثرش موفق عمل کرده است.

 

 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه