گروه انتشاراتی ققنوس | اخبار ققنوس در هفته‌ای که گذشت؛ ۲۳ اسفند
 

اخبار ققنوس در هفته‌ای که گذشت؛ ۲۳ اسفند 1396/12/23

 در هفته‌ای که گذشت سه عنوان از کتاب‌های گروه انتشاراتی ققنوس تجدید چاپ شده‌اند و یک کتاب در مرحله‌ي زیرچاپ قرار دارد و به‌زودی برای نخستین‌بار به بازار کتاب عرضه می‌شود. 

تجدیدچاپ
رمان «پدرو پارامو» نوشته‌ی خوان رولفو با ترجمه‌ی احمد گلشیری در انتشارات آفرینگان به چاپ هشتم رسیده. خوان رولفو یکی از شگفتی‌های ادبیات آمریکای لاتین است و در این رمان داستان‌سرایی نمی‌کند، او عصاره‌ی تجربه‌ای را که در جهان پیرامون خویش، جهان سایه‌های بدون جسم، بر آن دست یافته ارائه می‌دهد. 

 دیگر کتاب داستانی که این هفته به چاپ سیزدهم رسید «برزخ اما بهشت» نوشته‌ی نازی صفوی است. این کتاب که دنباله‌ای ست بر دالان بهشت از همین نویسنده، تصویری از زندگی زنی است با روحی زخم خورده ،‌که پس ازپایان دادن به زندگی مشترک سراسر رنجبارش، به نزد خانواده‌اش باز می‌گردد تا درآن مامن مالوف، آلام گذشته‌اش را به فراموشی بسپارد.

«مزخرفات فارسی» نوشته‌ي رضا شکراللهی کتاب غیرداستانی این هفته‌ی ققنوس بود که به چاپ دوم رسید.  این کتاب با زبانی شیرین و طنز گزیده‌ای است از یادداشت‌های نویسنده که جنبه‌ی آموزش عمومی دارند و در آن‌ها کوشیده است بدون وارد شدن به مباحث تخصصی، برخی ظرائف زبان فارسی را با چاشنی طنز بیان کند. چاپ نخست این کتاب در مدت زمان کمی به اتمام رسید و چاپ دوم آن هم‌اکنون به بازار نشر عرضه شده. 

زیرچاپ

استیو چندلر، سخنران انگیزشی مشهور آمریکایی خالق آثار پرفروش چاپی و صوتی در حوزه روان‌شناسی و خودیاری، در «خودتان را دوباره بسازید» با بیانی شیوا و مثال‌هایی جذاب به مخاطبان خود ثابت می‌کند که «شخصیت» داستانی ساختگی و تنها مجموعه‌ای از عادت‌هاست. او به شما یاد می‌دهد که چطور عادت‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی، خوش‌بینی و مثبت‌اندیشی خودِ جدیدی به وجود بیاورید و خودتان را دوباره بسازید. نخستین چاپ این کتاب در حال حاضر در مرحله‌ی انتشار است و امید می‌رود که در شروع سال تازه در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. 

ثبت نظر درباره این خبر
عضویت در خبرنامه