گروه انتشاراتی ققنوس | سیری در ادیان جهان
 
295,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد. دانلود خلاصه کتاب

سیری در ادیان جهان

مشخصات کتاب
نویسنده کریستوفر پارتریج
مترجم عبدالعلی براتی
نوبت چاپ 2
تعداد صفحات 544
قطع وزیری
نوع جلد گالینگور روکش‌دار
سال نشر 1399
سال چاپ اول 1392
نوع کاغذ گلاسه
موضوع ادیان
وزن 1359
شابک 978-964-311-869-3
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/5320res.pdf
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

در دنیای قرن بیست و یکم آگاهی گسترده و فزاینده‌ای نسبت به اهمیت ادیان و باورها به چشم می‌خورد . ادیان نه تنها به پایه‌ریزی تمدن‌ها در سراسر تاریخ یاری رسانده‌اند ، بلکه مناسبات بین‌الملل معاصر و رویدادهای پر اهمیت دنیای ما را نیز تحت تأثیر قرار داده‌اند . صرف نظر از اندیشیدن یا نیندیشیدن به جهانی شدن «بنیادگرایی‌ها» سیاست دینی ، ظهور ادیان گوناگون جدید، یا افزایش کثرت‌گرایی در جوامع ما ، شهروند مطلع قرن بیست و یکم نمی‌تواند از کسب نوعی شناخت درباره باورها و شعایر دینی چشم‌پوشی کند . کتاب حاضر مجموعه‌ای است از مدخل‌های ژرف، برانگیزنده و قابل فهم که از تاریخ و تحولات قرن حاضر و رویدادهای موثق تشکیل شده است . افزون بر این ، کتاب «سیری در ادیان جهان» مزین به تصویرها ،عکس‌ها و نقشه‌ها و نمودارهای بسیاری است که ادیان را در معرض دید قرار می‌دهد. در نتیجه این کتاب به کسانی که خواهان کسب دانش مقدماتی در حوزه سنن دینی جهان هستند، کمک شایانی می‌کند.

پروفسور کریستوفر پارتریج سرویراستار این کتاب، استاد مطالعه ادیان معاصر در کالج چستر انگلستان است. او درباره ادیان و گرایش‌های معنوی نو در غرب آثار پژوهشی بسیاری به رشته تحریر درآورده و ویراستار کتاب‌های دیگری از جمله دایر‌‌‌هالمعارف ادیان جدید، عرفان در شرق و غرب ، مذاهب یوفو و بنیادگرایی بوده است .

 

 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
برچسب های کتاب
عضویت در خبرنامه