تاکتیکها و فنون تکنولوژی آموزشی
امروزه در نظامهای آموزشی جهان «تکنولوژی آموزشی» مفهومی وسیع، عمیق و علمی را به خود اختصاص داده است. بهرهگیری درست از تکنولوژی آموزشی بدون استفاده از مفاهیم نظری «ارتباط»، «تثبیت و پایداری یادگیری» و نیز به کارگیری رسانههای آموزشی در عمل به راحتی امکانپذیر نیست. این کتاب بر اساس دیدگاه منتج از «دوره شیوه حل مسائل نظامهای کوچک و بزرگ آموزشی» در سیر تکوینی تکنولوژی آموزشی تألیف و ترجمه شده و در اختیار علاقهمندان قرار گرفته استامروزه در نظامهای آم
مشخصات کتاب
نویسنده
|
ندارد
|
مترجم
|
محرم آقازاده
|
تعداد صفحات
|
0 |
قطع
|
- |
نوبت چاپ
|
- |
تیراژ
|
- |
وضعیت چاپ
|
- |
سال نشر
|
1377 |
شابک
|
964-311-148-2
|
نوع جلد
|
- |
تولید کننده
|
ققنوس
|
مقدمه و اطلاعات کتاب
امروزه در نظامهای آموزشی جهان «تکنولوژی آموزشی» مفهومی وسیع، عمیق و علمی را به خود اختصاص داده است. بهرهگیری درست از تکنولوژی آموزشی بدون استفاده از مفاهیم نظری «ارتباط»، «تثبیت و پایداری یادگیری» و نیز به کارگیری رسانههای آموزشی در عمل به راحتی امکانپذیر نیست. این کتاب بر اساس دیدگاه منتج از «دوره شیوه حل مسائل نظامهای کوچک و بزرگ آموزشی» در سیر تکوینی تکنولوژی آموزشی تألیف و ترجمه شده و در اختیار علاقهمندان قرار گرفته استامروزه در نظامهای آموزشی جهان «تکنولوژی آموزشی» مفهومی وسیع، عمیق و علمی را به خود اختصاص داده است. بهرهگیری درست از تکنولوژی آموزشی بدون استفاده از مفاهیم نظری «ارتباط»، «تثبیت و پایداری یادگیری» و نیز به کارگیری رسانههای آموزشی در عمل به راحتی امکانپذیر نیست. این کتاب بر اساس دیدگاه منتج از «دوره شیوه حل مسائل نظامهای کوچک و بزرگ آموزشی» در سیر تکوینی تکنولوژی آموزشی تألیف و ترجمه شده و در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است